Sóc només pols, però em penso estrella.

dilluns, 8 de setembre del 2008

Comunicat d'Amadeu Casellas després de la vaga


Amadeu Casellas Ramon, Hospital Penitenciari de Terrassa

COMUNICAT:

Ahir, dia 5 de setembre de 2008, a dos quarts de tres de la tarda, vaig deixar la vaga de fam que havia començat el dia 22 de juny de 2008, després d’haver arribat a un acord amb el Síndic de Greuges de Catalunya, representat, concretament, pel senyor Ignasi García Clavel, Director de Seguretat Pública i Relacions Socials, i també a causa del meu estat de salut.

Vull donar les gràcies pel recolzament que he tingut, sense el qual això no hauria estat posible. Dono també les gràcies a la meva mare i especialment a la meva advocada, que tot i tenir problemes de salut ha estat en tot moment, juntament amb el seu company, al meu costat. També vull agrair el suport de la CNT, especialment de la CN T de Manresa, on estic afiliat. Agraeixo així mateix el suport rebut per part del Grup d’Osona, dels meus amics i amigues, dels Maulets de Vic, de la meva cosina (…) i de totes les associacions de Drets Humans i contra la tortura; dels meus companys, grups anarquistes de tot l’estat espanyol i de l’estranger. Agraeixo també els ànims que he rebut de totes les persones que, amb les seves cartes i postals, m’han fet arribar la força quan la necesitava.

No segueixo amb la llista d’agraïments perquè és molt llarga, però us dono les gràcies a tots i totes pel vostre recolzament i solidaritat, sense els quals no hauria estat posible aquest acord amb el Síndic de Greuges, en concret amb Ignasi García Clavel, persona que mereix tota la meva confiança perquè, entre altres coses, ens coneixem des de fa molts anys.

Espero que puguem celebrar la meva sortida de la presó molt aviat. Ja us podei imaginar que encara he d’estar uns dies a l’hospital, i després a la infermeria. Us aniré informant, amb l’ajuda de les persones més pròximes.

Salut i Anarquia!