Sóc només pols, però em penso estrella.

dilluns, 26 de març del 2007

CASA DE COIXINS I PEDRETES



La casa de coixins es fa quan estàs a punt de fer set anys. És clar que també s’ha de fer un dia núvol, sense pluja i sense sol; un jorn d’aquests que semblen suspesos entre el dia i la nit, i que destil·len una claror tènue, de seda grisa o d’aigua oculta: llum de tauleta de nit.
Llavors, fas l’estesa de coixins al terra del menjador de casa l’àvia (a casa de la mare no, que et renyaria!) i després t’hi ajeus una estona i somies que la casa és només teva...
Si fa sol, però, fas una casa de pedretes al bell mig del bosc, i és com un plànol: l’entrada, el menjador, el dormitori...Aquesta casa pot ser compartida, de fet és un joc; però de tant en tant algú no respecta les normes:
- No s’hi val! Has entrat travessant la paret, i havies d’entrar per la porta!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la seva invitació, però la declinem.

Roser ha dit...

T'has equivocat de bloc, guapo.

Anònim ha dit...

La meva germana i jo ens fèiem tendes de campanya amb llençols vells a la nostra habitació, que penjàvem de la barana de la llitera. Quin record més bonic!

Anònim ha dit...

La meva germana i jo ens fèiem tendes de campanya amb llençols vells a la nostra habitació, que penjàvem de la barana de la llitera. Quin record més bonic!

Anònim ha dit...

kina ressaka ke tinc...salut.